Ben Hur | Lewis Wallace

Ben Hur | Lewis Wallace
Ben Hur, gerek roman gerekse de sinema filmi yapılmış bir yapıtın ismidir.

En çok satanlar listesinde elli milyon adet satılan Ben Hur kitabı, hala bile çok okunanlar listesindeki yerini koruyor.

Yüzde seksen üzerinde okuyucu beğenisine ulaşan kitap, tarih kategorisindeki yerini koruyor.

Lewis Wallace tarafından kaleme alınan Ben Hur, sade ve etkileyici bir anlatıma sahip bir kitaptır.

Lewis Wallace Kimdir? 

Lewis Wallace,  II. Abdülhamit zamanında AABD'nin İstanbul'daki büyükelçiliğini temsil ediyordu.Lew kelime anlamı itibari ile "Avukat,  Vali " misyonu taşıyan kişi.

Kendi kendimiz için adalet ararken başkaları için de adaletli olmamız gerekir. Yenmiş olduğumuz düşmanımızın cesaretini inkar etmek kendi zaferimizin değerini düşürmekten başka bir şey olmaz.

"Dudaklarımdan çaldığın öpüşleri ödeyeceksin, bu öpüşleri ben istedim de aldın ama gene ödeyeceksin."

Tanıtım Bülteninden 

Kızgın Kudüs çölleri, yüzlerce savaş gemisinin çarpıştığı Akdeniz ve Roma'da süren bir savaş.
Judea Prensi Ben-Hur, hiç hak etmediği halde çocukluk arkadaşı Romalı General Messala'nin hırsına kurban giderek bir anda özgürlüğünü, sevdiği kadını ve ailesini yitirmiş, kendisini kadırgaya zincirli halde bulmuştur. Artık küreğe her asıldığında uğradığı ihanetin intikamını almaya yemin etmesine yetecek denli ateşli bir nefes çekmektedir içine.

Yorumlar