En Çok Satın Alına Kitaplar'dan GÖR BENİ-AZRA KOHEN


İki devrin hikâyesini konu alan ve en çok okunan kitaplar kategorisinde oldukça popüler yeni bir eser olan Türk yazar ve Psikolog, Azra Kohen  (Asıl Adı Azra Sarızeybek Kohen) tarafından kaleme alınmış okuması oldukça keyifli eser olan Gör Beni, en çok satın alınan kitaplar kategorisinde yer almıştır.

Azra Kohen Kimdir?

1979 İzmir doğumlu olan yazar, İstanbul Üniversitesi Radyo Televizyon ve Sinema bölümü mezunu olduktan sonra eğitimini Kanada’nın Ottawa Üniversitesi’nde Üçüncü Dünya Ülkelerine Yardım Ekonomisi bölümünden mezun olarak devam etti.

İlk kitabı “ Fi”. Fi’yi Akillah takma adı ile yayınlayan yazar, ikinci ve üçüncü kitapları olan “Çİ” ve “Pi” yi piyasaya çıkarttı. Bu eserleri de oldukça çok satılan kitaplar arasında yerini aldı.

Şuan ki eseri olan “Gör Beni” de oldukça popüler hale gelen bir diğer eseri olmuştur.
Akillah Azra Kohen, yirmi kitaplık bir konuyu tek bir kitaba sığdıran bir yazar olarak okuyucular tarafından analiz edilmiş bir yazardır.

Tanıtım Bülteni

Bedenimin içindeki canı gör, sadece etimi değil.
Gözlerimin içindeki hayatı gör, sadece bakışımı değil.
Hissettiklerimi gör, sadece tepkilerimi değil.
Beni gör.
Derinliğimden boğulmadan,
Sorularımda kaybolmadan,
Korkularında yok olmadan,
Gör beni.
Bir fısıltıya koydum kendimi.
Kalbine soruyorum yerimi:
Başarabilir misin beni görmeyi?
Cesaretin yeter mi?
Topla cesaretini ve gör beni.
Birileri bizden fırtına bekliyor, onlara gökkuşağı vermeye hazır mısınız?

Yorumlar

  1. Bir arkadaşım okuyordu ondan görmüştüm bu kitabı belki bende alabilirim.Ayrıca blogunuzu takibe aldım benim blogumada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler .En kısa sürede blogunuzu inceleyeceğim .

      Sil
  2. Paylaşımlarınızı beğeniyorum. Azra kohennin kitaplarını takip ediyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder