En Çok Okunan Yazarlardan Sarah Jio'nun Kitabı | Dünyası Kitap Olan

En Çok Okunan Yazarlardan Sarah Jio'nun Kitabı | Dünyası Kitap Olan
En Çok Okunan Yazarlardan Sarah Jio'nun Kitabı | Dünyası Kitap Olan

Amerikalı yazar Sarah Jio, en çok okunan kitaplar kategorisinde gerek Amerika’da gerekse de Türkiye’de geniş bir hayran kitlesine sahip oldukça donanımlı bir yazardır. Birçok kitabı ve kaleme aldığı eserleri New York Times’ın en çok satan kitaplar listesinde yerini almıştır.

Dünyası kitap olan ailesi olarak sizlere en çok okunan kitap yazarlarından Sarah Jio’nun yeni kitabı “Acı Tatlı Hayat Hikâyem” eseri hakkında dilimiz döndüğünce bilgiler vermeye çalıştık.

Sarah Jio-Acı Tatlı Hayat Hikâyem Kitap Bilgisi


Everest’e tırmanmadım hiç ya da kimse beni kaçırmadı, bir Hollywood filminde de oynamadım. Pulitzer Ödülü kazanmadım. Kanseri de yenmedim. Ayrıca oldukça huzurlu bir çocukluğum oldu ama ben de yaşadım ve yıllar içinde, burada sizinle paylaşmak için bir sürü̈ şey topladım. Birçok hikâye yazdım. Şimdiden yirmi beşten fazla ülkede yayımlanan on bir kitap yazmış̧ olsam da hiçbiri gerçek anlamda benim olmadı. Ama bu öyle bir kitap, sadece bana ait.

Bir roman yazarı olarak karakterlerimi dünya ile paylaşıyorum. İlgimi çeken kurgu ürünü ̈ insanlar hakkında hikâyeler uydurabiliyorum. Bu iyi bir şans. Onlara kızıl veya kahverengi veya platin sarısı saçlar verebilir, Seattle’ın Pike Place Çarşısı’nda bir çatı katı dairesinde veya Güney Pasifik’teki bungalovlarda yaşamalarına izin verebilirim. Hayatları bir enkaz haline geldiğinde gülmelerini sağlayabilirim. Onlara büyük ask hikâyeleri ve mutlu sonlar verebilirim ve bunu her zaman yapmasam da bunu yaptığımda hoşuma gidiyor. Çünkü̈ dürüst olmak gerekirse mutlu sonlar hoşuma gidiyor.

Şimdi de kendim hakkımda yazıyorum. Bu tuhaf bir duygu ve biraz da korkutucu çünkü̈ sahnede ben varım.

Sarah Jio Kimdir?


Sarah Jio, Amerikalı bir gazeteci ve aynı zamanda yazardır. Çocukluğunu Amerika’da geçirmiştir. Daha sonra üniversiteyi Western Washington Üniversitesi’nde İletişim bölümünde tamamlamıştır. Üniversite yıllarında Sarah Jio, Glamour dergisinin başyazarlarından birisi olarak tanınmıştır.

Sarah Jio’nun birçok dergide makaleleri ve yazıları paylaşılmıştır.


Sarah Jio’nun Kitapları


·         Paris'ten Çiçeklerle
·         Böğürtlen Kışı
·         Yitik Kalpler İstasyonu
·         Agapi: Ölümsüz Aşk
·         Son Kamelya
·         Sahildeki Kulübe
·         Mart Menekşeleri
·         Böğürtlen Kışı
·         Yeşil Deniz Kabuğu
·         Elveda Haziran
·         Mart Menekşeleri
·         Gündüzsefası

·         Yağmur Sonrası

Yorumlar

  1. En çok okunan kitaplar listesinde Sarah jio'yu görmek güzel. Teşekkürler Dünyası Kitap Olan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder