Haruki Murakami | Doğum Günü Kızı


Haruki Murakami | Doğum Günü Kızı

Ülkemizde iyi derecede bir hayran kitlesine sahip olan, dili sade ve etkili kullanan yabancı yazarlardan, medyanın önünde pek olmayan ve kitapları ellinin üzerinde dile çevrilmiş Japon Kült Yazar Haruki Murakami’den bahsediyoruz.

Haruki Murakami, dünyada ve ülkemizde en çok okunan yazarlardan biri. Son yıllarda Nobel adayları arasında gösterilen Japon Yazar Murakami, Waseda Üniversitesi’nde klasik drama eğitimi almış oldukça kültürel bir kişiliğe sahip bir yazardır.

Roman yazmaya bir beyzbol maçını izlerken karar veren Japon yazar Haruki Murakami, Bir röportajında “Nedenini bilmiyorum. Sanırım beyzbol maçı izlerken bir aydınlanma yaşadım” diye bu anısını anlatan Murakami, maçı izlediği günün akşamında yazmaya başlıyor ve kitapları milyonlarca satan bir yazar oluyor.

Tanıtım Bülteninden

“Ne var ki, tek bir dilek hakkın var, iyice düşünesin” dedi yaşlı adam bir parmağını havaya kaldırıp. “Tek bir dilek. Sonra kararını değiştirip vazgeçemezsin.”

Bir doğum günü hikâyesi… Kısacık bir metinle yüreğimizde bir şeylerin yerini değiştiren bir büyü yapıyor Haruki Murakami.

Yorumlar

  1. Dünyası Kitap Olan ailesi sizlerin paylaşımlarını yakından takip ediyorum. Teşekkürler...
    Haruki Murakami gayet iyi bir yazar.

    YanıtlaSil
  2. dünyası kitap olan sitesini gerçekten çok beğendim. En çok okunan kitapları paylaşmanız çok güzel. Doğum günü kızı kitabı hakkında verdiğiniz bilgiler içinde teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Haruki Murakami | Doğum Günü Kızı kitabı gayet güzel. Tavsiye kitaplar arasına alabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder