İskender Pala'nın Yeni Kitabı: Akşam Yıldızı-Bir Göbeklitepe Romanı

dünyası kitap olan iskender pala
İskender Pala'nın Yeni Kitabı: Akşam Yıldızı-Bir Göbeklitepe Romanı

İskender Palan'nın yeni bir kitabı olarak bu ay piyasaya çıkan ve oldukça etkileyici aşk,acı ve tarih kokulu muhteşem romanı raflardaki yerini aldı.


Oldukça reklam maliyetlerinin yapıldığı birçok yerde anlatılan bu romanı sizler için paylaşmak istedik. 
Göbeklitepe nerede ve göbeklitepe hakkında bilgiler içeren "Akşam Yıldızı" kitabı en çok satan romanlar kategorisinde şimdiden yerini alacağı öngörülüyor .

Akşam Yıldızı Bir Göbeklitepe Romanı herkes tarafından anlaşılır ve oldukça akıcı bir dile sahiptir.  En çok okunan kitaplar arasında yerini almayı şimdiden garantilemiştir.

Akşam Yıldızı-Bir Göbeklitepe Romanı Hakkında Tanıtım Bülteni 

“Sana Kervankıran derler
Bana dertli Kerem derler
Yare ikrar veren derler
Niye doğdun sarı yıldız, mavi yıldız
Evler yıkan, beller büken
Kanım döken, Kervankıran”
Dün ve bugün…
İyi ve kötü…
Aşk ve inanç…
Akşam Yıldızı,  okurlarını bugünden alıp asırlar öncesinin
Göbeklitepe’sine götürüyor. İyi ile kötünün mücadelesinde
bir aşk yolculuğu bu… Sevginin inanca, inancın tutkuya, tutkunun hayata adım adım karıştığı noktadan
Göbeklitepe hakkında bilinen her şeye
yeni bir bakış, bir ters yüz ediş…
On iki bin yıl önce yaşayan kadim insandan günümüzün modern insanına evrilen anlam arayışı…
Duymak istediğimiz belki de ilk insanın var oluş hikâyesi…
İskender Pala’nın yetkin kalemi ve ustaca kurguya dönüşen hayal gücü, Göbeklitepe üzerine herkesi yeniden düşündürecek;
Akşam Yıldızı kendi gerçekliği ile ezber bozacak.
(Tanıtım Bülteninden)

Yorumlar

  1. İskender pala akşam yıldızı dünyası kitap olan en çok satan kitaplar

    YanıtlaSil
  2. Uşaklı yazar İskender Pala kitaplarını yazmaya devam ediyor. <a herf ="https://egitimci.blogspot.com >egitimci sitesi </a>

    YanıtlaSil

Yorum Gönder